Categorie Archieven: Uitbesteden

Een deurwaarder inschakelen:  het is soms nodig

Een deurwaarder inschakelen: het is soms nodig

Als een klant halsstarrig weigert om zijn facturen te betalen, kan een deurwaarder inschakelen soelaas brengen. Een deurwaarder kan immers schulden innen in opdracht van een schuldeisend bedrijf.

Laat wanbetalers u het leven niet zuur maken

Laat wanbetalers u het leven niet zuur maken

Hoe goed u uw klanten ook screent en hun kredietwaardigheid nagaat: vroeg of laat wordt u geconfronteerd met wanbetalers. Dan zult u aanmaningen sturen, bellen, mailen, een minnelijke schikking proberen te treffen, … Kortom: u…

Wanbetalers? Schakel een incassokantoor in

Wanbetalers? Schakel een incassokantoor in

Stel: u wordt met een wanbetaler geconfronteerd. Wat kunt u doen? Bellen, mailen, een minnelijke schikking voorstellen? Dat kan helpen. Maar als de wanbetaler blijft weigeren om te betalen, is het misschien tijd voor een…

Maak kennis met de incassoadvocaat

Maak kennis met de incassoadvocaat

Achterstallige facturen en wanbetalers zijn een ware pest voor bedrijven. Een goede manier om uw geld alsnog te zien, is een incassoadvocaat inhuren. Deze advocaten hebben heel wat ervaring én de juiste juridische knowhow voor…

Wat doen factoring bedrijven voor u?

Wat doen factoring bedrijven voor u?

In een notendop: u kunt uw debiteurenportefeuille uitbesteden aan factoring bedrijven, en zij handelen alles af. Bovendien krijgt u meteen het verschuldigde bedrag uitbetaald, verminderd met de kosten van het factoring bedrijf. U verkoopt dus…

Incassobureau in België: maak uw keuze

Incassobureau in België: maak uw keuze

Een incassobureau in België kiezen, hoe doet u dat? Waar moet u op letten? Wat doet zo’n bureau voor u? En hoeveel kosten incassobureaus in België eigenlijk? Op deze en vele andere vragen vindt u…

Waarom en wanneer een incassobureau inschakelen?

Waarom en wanneer een incassobureau inschakelen?

Openstaande facturen en wanbetalers. Ze zijn een nachtmerrie voor elke onderneming, vooral in tijden van crisis. U moet immers zelf uw werknemers, leveranciers, bijdragen, … betalen. Maar wat als aanmaningen, telefoons en e-mails onbeantwoord blijven,…